اهم وظایف و فعالیت ها:

انجام امور اداری پرسنل ( سیستم پرسنلی و تنظیم احکام و گواهی کارها)

انجام امور اداری مربوط به اعضای هیئت علمی ( سیستم پرسنلی و تنظیم احکام و گواهی کارها)

انجام امور مربوط به حضور و غیاب پرسنل و هیئت علمی

دریافت پروانه بهره برداری و موافقت اصولی درمانگاه ها و ازمایشگاه ها

نظارت بر حفظ و حراست اموال

ثبت و شناسایی اموال در نرم افزار مالی دانشگاه

صورت برداری و پلاک کوبی دارایی های ثابت

انجام کلیه امور مربوط به واحد حسابداری تعهدی شامل شناسایی کلیه هزینه ها و درآمد ها و همچنین عملیات مربوط به صدور سند 

صدور چک

تهیه گزارشات مالی جهت تصمصیم گیری مدیران

عملیات مربوط به تهیه و تنظیم حقوق و دستمزد ماهانه

Template settings