اهم وظایف و فعالیت ها:
انجام امور اداری پرسنل ( سیستم پرسنلی و تنظیم احکام و گواهی کارها)
انجام امور اداری مربوط به اعضای هیئت علمی ( سیستم پرسنلی و تنظیم احکام و گواهی کارها)
انجام امور مربوط به حضور و غیاب پرسنل و هیئت علمی
دریافت پروانه بهره برداری و موافقت اصولی درمانگاه ها و ازمایشگاه ها
نظارت بر حفظ و حراست اموال
ثبت و شناسایی اموال در نرم افزار مالی دانشگاه
صورت برداری و پلاک کوبی دارایی های ثابت
انجام کلیه امور مربوط به واحد حسابداری تعهدی شامل شناسایی کلیه هزینه ها و درآمد ها و همچنین عملیات مربوط به صدور سند
صدور چک
تهیه گزارشات مالی جهت تصمصیم گیری مدیران
عملیات مربوط به تهیه و تنظیم حقوق و دستمزد ماهانه